Konsultant HelpDesk (2016/13)

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT
  • Monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT (systemy Windows/Linux, sieci LAN/WLAN, Baza danych MySQL)
  • Komunikacja dotycząca awarii i nieprawidłowości w systemie
  • Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia

Praca w formie umowy o pracę w siedzibie firmy również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomość budowy i konfiguracji urządzeń sieciowych
  • Wykształcenie min. średnie (informatyka lub pokrewne)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość podstaw języka SQL i konfiguracji bazy danych MySQL
  • Umiejętność pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
  • Znajomości języka angielskiego

Oraz:

  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz komunikatywności
  • Szybkiego przyswajania nowych technologii
  • Zaangażowania
  • Kreatywności
  • Umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • Stałą pracę oraz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • Premie uznaniowe
  • Pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia
  • Zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy
  • Możliwość udziału w zajęciach sportowych po pracy - siatkówka, piłka nożna
  • Kartę Multisport

Aplikacje prosimy przesyłać na adres praca(at)dialcom24.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA