EKOMERSY 2016 PRZYZNANE – POZNAJ LAUREATÓW

Najważniejsze nagrody branży e-commerce zostały rozdane 09 listopada br. na gali, podczas wieczoru podsumowującego XI edycję Targów eHandlu w Warszawie. Konkurs mał na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów Internautów oraz ponad 100-osobowego Jury. Wśród laureatów znaleźli się m.in.: Przelewy24, GetResponse i FreshMail.

aliexpress

Chętni do wzięcia udziału w konkursie zgłaszali swoje kandydatury w czterech wiodących kategoriach:

  • Dostawcy. Kategoria skierowana do dostawców usług i produktów dla e-commerce. Obejmowała podkategorie takie, jak: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku, aplikacja SAAS, itp.
  • E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najbardziej ludzka strategia social media, najbardziej angażujące wykorzystanie video, nowatorskie wykorzystanie technologii mobilnych, ekspansja zagraniczna e-sklepu, itp.
  • Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.
  • Osobowość. Kategoria dla osób oraz firm, które wniosły szczególny wkład w rozwój branży. Organizatorzy chcieli tu docenić innowatora roku, managera roku i osobę mającą szczególny wkład na rzecz rozwoju e-commerce.

WYNIKI KONKURSU:

sposoby na porzucone koszyki

Operator płatności
EKOMERS 2016: Przelewy24

Debiut roku - produkt/usługa
EKOMERS 2016: zapakuj.to

Debiut roku - aplikacja SaaS
EKOMERS 2016: feedink.com

Produkt/usługa wspierająca Customer Support
EKOMERS 2016: Thulium

Rozwiązanie wspierające zarządzanie biznesem internetowym
EKOMERS 2016: GetResponse

Rozwiązanie wspierające generowanie sprzedaży
EKOMERS 2016: FreshMail

Produkt / usługa wspierająca logistykę e-sklepu
EKOMERS 2016: zapakuj.to

Firma dostawcza
EKOMERS 2016: Ruch SA

Platforma/oprogramowanie sklepowe
EKOMERS 2016: IAI Shop (IAI SA)

Produkty, usługi wspierające międzynarodową ekspansję e-sklepów
EKOMERS 2016: GoGlobal24

Rozwiązania infrastrukturalne
EKOMERS 2016: EmailLabs

Najbardziej angażujące wykorzystanie video
EKOMERS 2016: Ogrodosfera

Najbardziej ludzka strategia w Social Mediach
EKOMERS 2016: mfind

Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży
EKOMERS 2016: Neckermann Podróże

Nowatorskie wykorzystanie technologii mobilnych
EKOMERS 2016: Choc&Play

Najlepsza strategia utrzymania klientów
EKOMERS 2016: ANSWEAR.COM

Ekspansja zagraniczna e-sklepu
EKOMERS 2016: ANSWEAR.COM

Najlepsza Agencja Wdrożeniowa/integracyjna
EKOMERS 2016: Divante Sp. z o.o.

Najlepsza agencja generująca sprzedaż
EKOMERS 2016: Sempai

Osobowości branży:
Innowator Roku: Michał Cortez
Specjalny wkład w rozwój branży eCommerce: Paweł Fornalski
Manager eCommerce Roku: Tomasz Nowiński

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej, w której Jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych. W skład rady wchodzili m.in:

Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska)
Paweł Fornalski (IAI)
Dorota Bachman (PWN Group)
Justyna Skorupska (Deloitte)
Justyna Dziegieć (L'Oréal)
Andrzej Langer (Harvard Business Review Polska)

Gratulujemy wszystkim Uczestnikom, Finalistom oraz Zwycięzcom!


Iga Mrowińska
PR & Marketing Specialist - Przelewy24

WRÓĆ DO BLOGA

22   V
2017

SPRZEDAŻ BEZ GRANIC CZYLI ROLA PŁATNOŚCI ON-LINE WE WSPÓŁCZESNYM E-COMMERCE

Prawdopodobnie wszyscy sprzedawcy internetowi funkcjonujący na współczesnym rynku, mają świadomość szeregu wyzwań wynikających z dynamicznych zmian zachodzących w XXIw., przed którymi stoją.
17   V
2017

CZYTANE USZAMI – AUDIOBOOKI NADZIEJĄ NA POPRAWĘ STANU CZYTELNICTWA W POLSCE?

Ostatnie badanie nt. czytelnictwa wskazuje, że 63 proc. Polaków nie sięgnęło w ciągu roku po ani jedną książkę. Biorąc pod uwagę wyniki badań prowadzonych również w poprzednich latach można mówić o stabilizacji nieczytania.
10   IV
2017

7 przydatnych narzędzi do prowadzenia biznesu w internecie

W dzisiejszych czasach biznes, komunikacja z klientami czy operacje księgowe, są ściśle związane z Internetem. Istnieje wiele narzędzi online, które nie tylko mogą usprawnić naszą działalność, ale także uczynić ją bardziej wydajną.
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA