Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy

Z okazji Dnia Kobiet – eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej z udziałem Przelewy24 – opracowali Poradnik pt. “Kobiety w e-commerce”.

Najchętniej kupi w internecie biżuterię lub odzież, z łatwością przesiądzie się z komputera na smartfon, nie widzi problemu w otrzymywaniu promocyjnych maili. Przyznaje, że „kupuje oczami”, a decyzje podejmuje spontanicznie i często wkłada do e-koszyka więcej niż było w zamierzeniu. Kim jest ten wymarzony klient e-sklepu? To statystyczna polska e-konsumentka.

Jak przeczytamy w Poradniku, liczne badania potwierdzają, że kobiety są siłą napędową gospodarki, coraz więcej zarabiają i mają wpływ na ponad 80 % decyzji zakupowych w gospodarstwie domowym. Jak z kolei wynika z badań e-Izby, zakupy w internecie, do tego z wykorzystaniem smartfona, to dla kobiet komfort i możliwość dzielenia się opiniami o produktach i sklepach, jak również sposobność do szukania zakupowych inspiracji w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Na przestrzeni ostatnich lat, Polki coraz bardziej świadomie i dojrzale wykorzystują potencjał swoich urządzeń mobilnych i chętnie czerpią z proponowanych im, technologicznych rozwiązań - stały się mobile-savvy. Nieodłączne przedmioty codziennego użytku jakimi są smartfon i tablet, przestały służyć im wyłącznie w celach rozrywkowych, ale stanowią ważne ogniwo łańcucha zakupowego. Potencjał technologii mobilnych jest tak duży, ponieważ przyczyniają się one do usunięcia granicy pomiędzy handlem tradycyjnym i wirtualnym. Poprawiają doświadczenie zakupowe na etapie płacenia, umożliwiając komfortową, szybką i bezpieczną płatność na smartfonie. Tendencja do ciągłego podwyższania tempa i bezustanne dążenie do poprawy jakości życia, w sposób naturalny winduje wartość użytkową urządzeń mobilnych, z których konsumentki korzystają niemal na każdym kroku, bez ograniczenia czasu i miejsca, w którym w danej chwili przebywają. Jak zatem zachęcić e-konsumentkę żeby została dłużej w Twoim e-sklepie? - o tym przeczytacie w materiale Jacka Kineckiego, Dyrektora Sprzedaży E-commerce, Przelewy24.

Kobiety perfekcyjnie wykorzystują nowoczesne możliwości realizacji zakupów, które często ułatwiają im godzenie wielu ról - pracownika, przyjaciółki, partnerki czy mamy.

Poradnik można pobrać ze strony e-Izby: “Kobiety w e-commerce”.


Iga Mrowińska
PR & Marketing Specialist - Przelewy24

WRÓĆ DO BLOGA

19   IX
2017

Nowe przepisy dotyczące ochrony danych w e-sklepach

25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać RODO, czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które wprowadza nowe wymogi dotyczące przetwarzania danych.
26   VII
2017

BEZPIECZNE E-PŁATNOŚCI - OCZAMI SPRZEDAWCY.

Powodzenie w prowadzeniu biznesu internetowego zależy w dużym stopniu od niezawodności standardów bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji internetowych.
12   VI
2017

BILET DO KINA ZA JEDEN KLIK

Zakupy BLIKIEM OneClick za pośrednictwem Przelewy24 są już dostępne dla klientów Multikina.
© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA