FAQ

Czy serwis Przelewy24 obsługuje zagraniczne karty płatnicze?

Karty zagraniczne obsługiwane są tak samo, jak karty krajowe. Ważny jest typ karty a nie kraj, w którym została wystawiona. 

Podczas próby zapłaty kartą kredytową pojawia się błąd (err56). Co to oznacza?

​Niestety PolCard nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie z jednej z akceptowanych kart:
VISA 
EuroCard/MasterCard
Diners Club
PolCard
PBK
JCB

Jak mogę zapłacić przez Przelewy24, jeśli nie posiadam ani karty płatniczej, ani internetowego konta w banku?

Celem dokonania zapłaty gotówkowej, należy po złożeniu zamówienia na stronie sklepu i przejściu do listy banków, wybrać opcję „przekaz/przelew tradycyjny”. Po wybraniu numeru rachunku bankowego, na który chce się dokonać wpłaty, wygenerowany zostanie, automatycznie uzupełniony przekaz, z którym po wydrukowaniu, należy udać się do placówki bankowej lub urzędu pocztowego.

Jak mogę połączyć kwoty z dwóch przedpłat?

​Jeżeli dla danej transakcji potrzebujesz kwoty większej niż kwota utworzonej przez Ciebie transakcji możesz połączyć kwotę danej transakcji z inną. W tym celu wybierz z dolnego menu ​"Dla Klientów - status transakcji", a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Połącz tę przedpłatę z inną krok 1/3". W polach formularza wprowadź atrybuty drugiej przedpłaty. Po zakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty utworzona zostanie nowa przedpłata o wartości będącej sumą obu przedpłat. Dla nowej transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status obu oryginalnych transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z nich skorzystać.

W jakich godzinach mogę korzystać z przelewów on-line?

Terminarz dostępu do banków:

Bank Poniedziałek- Piątek Sobota Niedziela
mBank całą dobę
całą dobę
całą dobę
Konto Inteligo
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Bank PKO BP
całą dobę całą dobę całą dobę
IKO całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Zachodni WBK
całą dobę całą dobę całą dobę
ING Bank Śląski
całą dobę* całą dobę* całą dobę*
Credit Agricole
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Bank PEKAO S.A.
całą dobę
całą dobę
całą dobę
BGŻ BNP Paribas
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Noble Bank
całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Millennium
całą dobę**
całą dobę**
całą dobę**
Bank Ochrony Środowiska
całą dobę całą dobę całą dobę
Citi Handlowy
całą dobę
całą dobę
całą dobę
EuroBank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Raiffeisen Polbank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Alior Bank
całą dobę
całą dobę
całą dobę
Volkswagen Bank
08:00-20:00 8:00-20:00 8:00-20:00
GetIn Bank 08:00-19:00
08:00-19:00 08:00-19:00
GetIn Online 08:00-19:00 08:00-19:00 08:00-19:00
SKOK całą dobę niedostępny niedostępny
Biz Bank całą dobę całą dobę całą dobę
T-Mobile Usługi Bankowe całą dobę całą dobę całą dobę
Bank BPH
08:00-20:00 niedostępny niedostępny
PlusBank
09:00-19:00 niedostępny niedostępny
Deutsche Bank
08:00-19:00
niedostępny
niedostępny
Open Finance
całą dobę
całą dobę
całą dobę
SGB
całą dobę całą dobę całą dobę
Bank Pocztowy
całą dobę całą dobę całą dobę
IdeaBank
całą dobę
całą dobę całą dobę
GetBank 08:00 - 19:00 niedostępny niedostępny
DnB Nord 07:00 - 17:30 niedostępny niedostępny
Toyota Bank całą dobę całą dobę całą dobę
Grupa Banków Spółdzielczych całą dobę całą dobę całą dobę


*) Dotyczy usługi Płać z ING

**) Dotyczy usługi Millennium – Płatności Internetowe


Co dzieje się z płatnościami wykonanymi po czasie oczekiwania serwisu lub błędnie opisanymi?

​W przypadku błędnie opisanej transakcji lub opóźnienia w wykonaniu transakcji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Można to zrobić telefonicznie lub wysyłając maila na adres: partner@przelewy24.pl, załączając potwierdzenie przelewu.

Wpłaciłem/am za niską kwotę. Jak zrobić dopłatę?

​Prosimy dopłacić brakującą kwotę na ten sam rachunek bankowy, podając w tytule przelewu ten sam numer transakcji p24.

Wpłaciłem/am za wysoka kwotę. Jak mogę zrealizować zamówienie?

Prosimy wejść na stronę https://secure.przelewy24.pl/przedplata/po wpisaniu danych z maila (adres mailowy, numer P24 i hasło) podzielić wpłatę tak, aby uzyskać dokładną kwotę transakcji. Nowe przedpłaty uzyskują nowe numery P24 i hasła. Posługując się nowymi danymi przedpłaty, proszę powtórzyć zamówienie na stronie sklepu, a po przejściu do płatności, wybrać z listy banków opcję „UŻYJ PRZEDPŁATY”.

Chcę anulować transakcję, której nie opłaciłem/am. Jak to zrobić?

​Nieopłacona transakcja anuluje się automatycznie. Nie ma konieczności  podejmowania jakichkolwiek działań.

Mam pytanie dotyczące realizacji zamówienia w zakresie dostawy, szczegółów produktu, reklamacji towaru, itp.

​Prosimy o bezpośredni kontakt z docelowym odbiorcą wpłaty (tj. sklepem, serwisem, pożyczkodawcą, itp.).  Serwis Przelewy24 pośredniczy jedynie w przekazaniu środków do docelowego odbiorcy.

© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA