Reklamacja transakcji

Wpłaciłem/am za niską kwotę. Jak mogę zrobić dopłatę?

​Prosimy dopłacić brakującą kwotę na ten sam rachunek bankowy, podając w tytule przelewu ten sam numer transakcji p24.

Wpłaciłem/am za wysoką kwotę. Jak mogę zrealizować zamówienie?

​Prosimy wejść na stronę : https://secure.przelewy24.pl/przedplata/ i po wpisaniu danych z maila (adres mailowy, numer P24 i hasło) podzielić wpłatę tak, aby uzyskać  dokładną kwotę  transakcji. Nowe przedpłaty uzyskują nowe numery P24 i hasła. Posługując się nowymi danymi przedpłaty, proszę powtórzyć zamówienie na stronie sklepu, a po przejściu do płatności, wybrać  z listy banków opcję „UŻYJ PRZEDPŁATY”.

Chcę anulować transakcję, której nie opłaciłem/am. Jak mogę to zrobić?

Nieopłacona transakcja anuluje się automatycznie. Nie ma konieczności podejmowania jakichkolwiek działań.

Mam pytanie dotyczące realizacji zamówienia w zakresie dostawy, szczegółów produktu, reklamacji towaru, itp.

Prosimy o bezpośredni kontakt z docelowym odbiorcą wpłaty (tj. sklepem, serwisem, pożyczkodawcą, itp.).  Serwis Przelewy24 pośredniczy jedynie w przekazaniu środków do docelowego odbiorcy.     

(tylko pliki: .pdf, .jpg, .gif, .png)

* - pola wymagane


Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


© DialCom24 sp. z o.o. PayPro SA